INFORMES i AVALUACIÓ
A l’Escola de Música l’avaluació és continuada. Això vol dir que es valora el treball de l’alumne durant tot el curs i que els exàmens quadrimestrals són una part més de la seva avaluació.
Cada trimestre rebreu un informe elaborat pels professors que participen en la seva formació, tot coordinat pel tutor/a. Tant aquest professor com qualsevol altre, pot demanar entrevistes periòdiques a la família per comentar l’evolució de l’alumne i definir el pla d’estudis que convé seguir a cada moment.
Els exàmens quadrimestrals i els informes trimestrals serveixen sobretot per referenciar el nivell en què es troba l'alumne en un moment puntual del seu aprenentatge. Són sempre una eina formativa sobre el rendiment dels alumnes i no un mitjà de pressió.
Als alumnes amb currículum complet, en el seu informe s’inclou, a més, una nota numèrica.

