top of page

només música, o música i dansa? 

(projecte PETITS ARTISTES)

4 anys

Els alumnes de 4 anys vénen un dia a l’escola i un segon dia optatiu a coral.

Si han triat el projecte “PETITS ARTISTES” vénen un segon dia a dansa.

  • S’introdueix el llenguatge musical (educació de l’oïda) amb cançons, jocs i audicions, sigui en directe o enregistrat.

  • A classe s’utilitzen instruments de percussió i molts objectes que els ajuden a entendre el moviment rítmic i melòdic.

  • A la pàgina de l’escola hi ha un apartat on podreu descarregar els materials que s’utilitzen a classe per escoltar-los a casa.

  • Canten (i ballen, els que han triat el projecte "PETITS ARTISTES") als concerts de Nadal i final de curs al Teatre Bartrina.

  • Participen (optatiu) a la "Trobada dels petits" amb petits d'altres escoles de música, un dissabte de la primavera.

  • Cada trimestre rebreu un informe de l’evolució del vostre fill.

L’horari és els dilluns de 5:30 a 6:30 el llenguatge musical, i els dimecres (optatiu) de 6:30 a 7:00 mitja hora de coral.

Els grups són de màxim 10 alumnes

Les classes comencen a l’octubre i acaben al juny

(una sessió de 60' i una optativa de coral de 30' gratuïta)

Consulteu la mensualitat omplint el formulari

Matrícula

L’horari dels “PETITS ARTISTES” és dilluns i dimecres de 5:30 a 7:00 (una sessió de música i dansa cadascun dels dies).

Les classes comencen a l’octubre i acaben al juny

(Dues sessions de 60' i dues sessions de 30' setmanals)

Consulteu la mensualitat omplint el formulari "Més informació"

La matriculació de Petits Artistes cal fer-la a la secretaria del Centre de Lectura

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

*Concert de Nadal, al Teatre Bartrina


*“Trobada dels més petits". Un dissabte de primavera ens trobem amb una altra escola de fora de Reus per preparar un concert quan els pares i mares ens vinguin a buscar.

*Els "Petits artistes" participen en la producció del conte musical "En Pere i el llop" al Teatre Bartrina.


*Concert de final de curs, al Teatre Bartrina.

bottom of page