COMENCEM A TOCAR !!

PREPARATORI

Els alumnes d' PREPARATORI vénen dos o tres dies a l’escola (segons l'horari d'instrument).

COMENÇA L'ESTUDI DE L'INSTRUMENT

• Continuen l’aprenentatge del llenguatge musical. En cas que comenci a l'Escola, es pot fer la Roda d'instruments.

• A classe s’utilitzen instruments de percussió i molts objectes que els ajuden a entendre el moviment rítmic i melòdic.

• Es sistematitza la lectura musical tant rítmica com melòdica (notes i figures rítmiques).

• Aquest curs comencen l’estudi d’instrument en classes col·lectives de dos alumnes i participen en audicions internes de l’escola junt amb altres alumnes d’instrument.

• Canten als concerts de Nadal i final de curs al Teatre Bartrina.

• Participen (optatiu) a les Colònies musicals de cap de setmana al mes d'abril.

• Cada trimestre rebreu un informe de l’evolució del vostre fill.

Fan dues sessions setmanals de 90' on combinen Llenguatge musical i coral.

A més, hi ha la classe d’instrument que es fixa d’acord amb el seu professor en una reunió a finals del mes de juny.

Els grups de llenguatge són de màxim 10 alumnes

Les classes segueixen el calendari escolar (de setembre a juny).

(Dues hores de Llenguatge musical, dues sessions de coral de 30' i una classe d'instrument de 30'/45' (segons el casos)

Consulteu la mensualitat omplint el formulari