INTRODUCCIÓ

QUIN INSTRUMENT TOCARÉ ??

Fan dues sessions setmanals de 75' on combinen Llenguatge musical Roda d'instruments i coral.

Els grups són de màxim 15 alumnes

Les classes segueixen el calendari escolar (de setembre a juny).

(Una hora i mitja de Llenguatge musical, 30' de coral, 30' de Roda d'instruments setmanals)

Consulteu la mensualitat omplint el formulari

Matrícula

Els alumnes d' INTRODUCCIÓ vénen dos dies a l’escola, en un dels quals faran la "Roda d'instruments"

• Continuen l’aprenentatge del llenguatge musical (educació de l’oïda) amb cançons, jocs, i audicions, sigui en directe o enregistrat.

• A classe s’utilitzen instruments de percussió i molts objectes que els ajuden a entendre el moviment rítmic i melòdic.

• Es sistematitza la lectura musical tant rítmica com melòdica (notes i figures rítmiques).

• Durant aquest curs coneixeran i tocaran tots els instruments que s’estudien a l’escola a la “Roda d’instruments”: cada mes treballaran amb un dels professors d'instrument de l’escola i a final de curs, junt amb els pares i ajudats per una valoració escrita, triaran l’instrument amb què es trobin més còmodes per començar a estudiar-lo el curs següent.

• Participen (optatiu) a les Colònies musicals de cap de setmana al mes d'abril.

• Canten als concerts de Nadal i final de curs al Teatre Bartrina.

• Cada trimestre rebreu un informe de l’evolució del vostre fill.